HEJDÄR!

Hejsan! Känner att jag varait dålig på att uppdatera, dels för att det inte finns så jätte mycket tid när det är både skola och stall, dels för att jag inte mått så bra. Idag har jag varit hemma med feber, febern är borta men jag mår ige vidare. Får se om det blir skola imorgon eller inte, hoppas på det.

I måndags tror jag att det var så tog jag en sväng med Lisen iaf. Vi körde mot fjugesta, kul tyckte Lisen för där var det länge sen vi körde. Hon var genom svett när vi kom hem igen, det behövde hon haha. På fredag hoppas jag på bus med Nattis och kanska köra med Lisen, får se.

Nu ska jag plugga matte, får se hur det går! Ska försöka uppdatera här lite bättre. Har jag förövrigt sagt att jag ska tävla hoppning på Lisifs, KM med HHK. Jag som var livrädd för att hoppa innan sommaren började! Blir bara 50, men ändå, riktigt spännande!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0