OCH SÅ VAR DET DAGS FÖR EN NY VECKA

Och då så var det måndag igen, med blandade känslor. Men på måndagar börjar jag inte förren några minuter efter nio vilket känns himla skönt! Dessutom så har vi bara 3 lektioner. 

Min helg har varit toppen! I fredags blev det en mysig hemma kväll hos Lousie med Anna, Lovisa och Jennelie. Jätte goa tjejer, jätte god pizza och jätte bra film. Kanon! I lördags så jobbade jag från 2 till 22 på kvällen men det var faktiskt en riktigt trevlig arbets dag!

I går så tog jag, Lousie och Susanna en liten sväng med Fakiren, Lisen och Nattis på en liten tur som vi kallar för lilla rundan. Det gick jätte bra! Det är så roligt att Lousie börjar komma igång med Nattis nu igen inför hösten. Jag och Susanna passade även på att rida lite på stubben. Fakiren är fortfarande ganska stel i vänster sida men han var jätte mjuk och trevlig. en liten galopp blev det också! På eftermiddan åkte vi på HHKs medlemms möte där vi fikade och diskuterade höstens aktiviteter. Jätte trevligt att träffa alla igen efter sommaren. Jag tror i alla fall att det kan bli en jätte rolig höst bara någon har lust att köra runt på mig och min älg.

Nu måste jag springa till bussen! I kväll så blir det mobilköp och en liten lekstund med Fakiren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0