RANDOM

Surt, hade precis skrivit ett inlägg och sen råkar jag ta bort allt. Så får bli en kort uppdatering nu!

Först vill jag be om ursäkt för dålig uppdatering från min sida!
Igår fyllde jag år, en helt okej dag i skolan, sen bio med Sandra och Anna, vi såg "Jag saknar dig" och den var sjukt bra! Jag fick en present, en gose häst <3

Herkan lever, går utan munkorg och har slutat rymma, hm ..

Idag har jag lärt känna en ny människa igen i skolan, hon verkar riktigt trevlig! Just nu känner jag mig lite förvirrad över vilken inriktning jag ska välja, för inget blir riktigt som jag vill.

Vi ska ha tema dagar i 4 veckor då man får välja två av inriktningarna man vill prova. Eftersom Djur linjen endast innefattade konstiga djur så passar den inte mig, då jag vill jobba med häst och hund, så valde jag faktiskt Häst på första temat, trots att jag nyss bestämt mig för att inte gå det, sen hund på andra temat. Läser jag Häst - Nv kan jag inte läsa Entreprenör, vilket jag vill eftersom jag vill starta eget, beslutsångest här va!

Snart ska jag till stallet, då ska jag och Sandra köra Lisen och förhoppningsvis tjäna in lite pengar .. !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0