SHOPPING TUR I SPÖREGN!

Vid lunch i dag anlände Lousie och jag till Örebro. Vi gick skilda väger eftersom Lousie skulle på ett möte och jag passade då på att handla lite saker till hennes present som snart är komplett. I örebro fick jag tag på lite kläder medans Lousie förtvivlat försökte hitta en bra väska. de är en kräsen tjej det där. Sen tog vi bussen mot Marieberg gallerian där vi tilldlut hittade den perfekta väska åt Louise och jag försökte hålla plånboken i styr för att inte köpa hem en massa onödiga saker som jag gärna vill ha.

Sen styrde vi våra steg mot hööks. Lyckligtvis så hittade vi et billigt paraply så vi blev inte genomsura utan bara väldigt blöta om fötterna. Lousie köpe två mössor som det står "I love my horse" på. Haha, ganska flummigt. Sen så stod jag en lång stund när jag skulle köpa bett och försökte bestämma mig. Mitt tredelade med äpplesmak har Lousie ponny Lisen tuggat sönder så de går inte att använda längre. Så jag köpte ett tredelat med fasta ringar. Bettet verkade ganska stort och klumigtoch framför allt TUNGT, så om han inte gillar de ska jag byta mot ett lättare, hack eller ett nyt crossunder. Jag hittade också ett par handskar. Underbart! Nu är det ju bara att se till at man inte slarvar bort de som jag brukar göra.



Kommentarer
Postat av: Nea

SV: Det ÄR gott! Fast man kan inte kalla det recept egentligen haha .. Man blandar filmjölk och filmjölk med blåbär/hallon smak tillsammans, skivar banan på och strör på lite russin om man vill, mitt mellanmål :D

2011-08-19 @ 22:19:14
URL: http://neiaphoto.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag har en sån mössa :D Apskön juh !

2011-08-20 @ 10:31:03
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Anna

Du förresten ! Vill du testa hack innan så han jag ett du kan få låna kom jag på ! Men du kanske har testat`? :D

2011-08-20 @ 11:58:17
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0