Go Lisen Go

Idag har jag hunnit med mycket för att vara jag, men det bästa av allt var ju såklart stallet.
Hela dagen har varit ganska grå, men inget regn. Men varför skulle det hålla i sig när man ska ut och rida? Ja det kan man undra, självklart kom regnet i stort sett precis när jag och fisan var redo för att ge oss ut, dränkta i reflexer.

Mötte upp Sandra och Fakiren hos dom och red sen i skogen mot Åby. Blöta blev vi, men gud så härligt det var! Lisen var riktigt positiv och framåt, vilket måste innebära att hon inte har ont, så förmodligen var det paddocken som var tåkig, och inte att det gjorde hon när vi red runt där. Känns skönt!

Så nu är det enda problemet sadeln, eftersom ingen av dom vi har passar längre så vetti sjutton vad jag ska ha i helgen haha. Kan ju inte hoppa runt barbacka direkt, så skulle jag nog ligga på backen ganska snart. Men det löser sig nog på något sett, om jag känner Annica och hennes smarta idéer rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0