AJAJ

Ja, ajaj kan man säga. Jag red Mr Fjord med Sandra och Älgen. Jätte trevlig häst, men det sket sig när jag skulle låta honom sträcka ut i galopp på sandvägen. En liten bockserie och jag flög av. Landade på ryggen, men på något sett lyckades jag typ mosa min glasögon. Sen ramlade jag av igen när han plötsligt blev rädd för ingenting, fast då lyckades jag landa på fötterna! Resten av rundan var han trippig och halv rädd för allt. Knasig häst det där.
Jag har precis pratat med hans ägare och dom har bestämt sig för att sälja honom. Så vi får väll se vad som händer!
Blev varken Lisen eller Nattis idag, men rygg sa ifrån, men lite mys i hagen blev det.
Hade gött, nu ska jag kolla på tv!
Älskade fis får stå för bilden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0