ÄNTLIGEN TID MED MINA ÄNGLAR

Idag har jag varit till stallet! Min kära (pratglada) bror följde frivilligt med. Ni kan ju ana min förvåning när han fråga om han fick?!

Vi tog en tur med Lisen, hon blev trött men inte så svett, i stallet körde vi lite spansk skritt, hon är så himla söt haha!

Förövrigt möttes jag av en galopperande Nattis med Lisen i släptåg när dom såg mig, förstå min glädje. Hihi, underbara bästa hästar! Gud vad jag älskar dom. 

Planen för veckan är att plugga imorn, på tisdag ska styngnen tas bort och övriga dagar ska jag försöka ta mig till stallet! Hoppas verkligen att jag håller mig frisk nu.
Nu ska jag sova, godnatt!

Gammal bild på älskade Fis. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0