BOMLÖS SADEL

Jag har länge planerat in att köpa en western outfit till Nattis, men nu funderar jag faktiskt på att inte göra det. Lotta, hon som skulle hjälpa mig in i detta med western verkar inte höra av sig, och jag lär knappast komma någonstans utan hjälp i rätt riktning. Det skulle ju kosta mig ca 6000:- för den outfiten.

Så nu funderar jag på att istället köpa en bomlös sadel, det blir billigare och i den sadeln kan man göra lite mer varierat än i en westernsadel. Får väll så hur det blir men just nu lutar det faktiskt åt en bomlös, trots att jag är dö kär i outfiten jag kikat in!


Denna kostar 4495:- på Börjes, nackdelen är ju att man skickar efter därifrån, lite jobbigt om sadeln inte passar! Dock skulle denna var justerbar så det verkar ju ganska bra ändå ..

Sen är det ju denna från Hööks, den kostar 2695:- men den är inte alls lika snygg verkar vara långt ifrån lika bra som den röda. Ja, jag är ganska pepp på den röda, men jag vet inte.

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: llouiseericsson;p

Hej! Har sett några header o designer du gjort. Och dom är grymt snygga! Min kompis jennyljungkvist, har fått en design av dig. Riktigt snygg! Har haft min design rätt länge nu. Skulle du vilja göra en till mig? Skulle vara så sjuktsnällt! :D

2011-09-20 @ 13:58:50
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/
Postat av: llouiseericsson;p

Sv; okej, jag förstår :) Ska jag lägga upp dom på min blogg o skriva "till louise johansson" så är det bara att du tar dom. Och fixar nån header&design när du får tid o lust? :)

2011-09-20 @ 21:16:52
URL: http://llouiseericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0