DUMMA HUNGRIGA FAKIREN

Puh, jag kom nyss hem efter en liten ridtur med Fakiren. Vi tog en liten mysig runda i reflexstyle i skogen. Lite skritt, trav och en mysig galopp på en gräsväg i skogen. Innan vi skulle i väg så lyckades Fakiren trampa på tygeln när han skulle käka gräs. Så nu är mina favorit tyglar trasiga... Nu vet jag i varje fall vad jag ska köpa för mitt presentkort på hööks... I förmiddags var vi ju i väg och kollade den nya hästen. Men det verkar inte som att det är den ponnyn vi får hem. I morgon hade jag tänkt att Fakiren skulle få klättra lite!

Kommentarer
Postat av: Louise Johansson

I vilken skog finns det en gräsväg? :o

2011-09-10 @ 22:19:07
URL: http://ourgoodlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0