GLAD

Ja, du läste rätt, jag känner mig glad. Det var länge sen faktiskt. Har precis varit hos sjukgymnasten, han har vridit och vändt på min kropp, jätte skönt! Ska tillbaka på torsdag, nästan så man längtar haha.
Är förövrigt frisk nu, så skönt! Imorn blir det en slapp dag i skolan, har ingen idrott så det är bara ma och svenska, sen hem! Slutar med andra ord 20 över 11, så då hinner jag åka till stallet och busa med mina bebisar, sen kumlamarken med Sandra, och efter det rida Teo, happy face!

På lördag ska jag och Sandra åka med Maria och Rebeck (dom som äger Mr. Fjord) och kolla på en ny häst. Spännande! 

Nu börjar snart Robinson som troget följer, någon mer än jag som älskar att kolla på det? Popcorn ska poppas också, härligt!

Bjuder på två gamla bilder på mig och Fis!





Kommentarer
Postat av: Marina

Älskar att se ditt fina leende <3 Mamma

2011-09-08 @ 20:03:26
Postat av: Emelie

Hej :)

Jag har en fråga : Hur stor är Lisen och Nattis ?

Skulle vara kul om du oxå kunde ladda upp en bildbomb :D

2011-09-08 @ 20:43:21
URL: http://emeliielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0