GODKVÄLL!

Hallojsan! Hoppas alla har haft en bra dag, för det har faktiskt jag! Först red jag en sväng på Nattis, Sandra följde med. Testade hacket, kan inte säga om det fungerade eller inte, Nattis var som bara Nattis kan vara idag men hon verkade förstå iaf. Det blev några snurrar hit, nära på att hamna i diket några gånger, i början fick jag hoppa av för att vi skulle komma någonstans, Lisen lockade mer. Tror Nattis tyckte det kändes lite fel när det var Sandra och inte Annica, knas häst. Men vi tog oss runt hela vägen, vi kom till och med igenom skogen själva! Måste säga att jag är ganska stolt över Nattis faktiskt!
Sandra busade med Fakiren, dom tog ett stort steg framåt idag när hon släppte Fakiren lös i lilla hagen och dom lyckades behålla kommunikationen med vandra riktigt bra ändå. Måste medge att jag blev förvånad, sist jag var med och dom provade sprang Fakiren iväg, men idag gick han faktiskt ett helt varv runt Sandra, riktigt kul att se!
Sen red hon Teo också, hihi han är så söt! Dom körde lite markarbete och sen hoppade dom några skutt, ganska högt faktiskt! Lite farsinerad över att Saandra klarade det i en dressyrsadel.
Nu ska jag bjuda på lite bilder, tänkte slänga ihop en film imorn också från idag!



"Hallå tvåbening där uppe, du kan väll inte mena att vi ska gå in DÄR?! SJÄLVA?! Tänk om det kommer ett monster och äter upp oss?!"


Ja bjuder, ja ..






Oredigerad bild, men några kan jag slänga upp ändå!




Få människor får mig att skratta så mycket som Sandra gör, så himla skön! Tänkte leta reda på en bra bild när dom körde löst, men dom blev inge vidare, tyvärr.



Det var allt för idag, nu ska jag ta mig till sängen, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nea

SV: Tack vännen! :o <3

2011-09-04 @ 11:10:47
URL: http://neiaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0