HM,

Idag fick jag stanna hemma, hann knappt ner för trappan innan jag nästan svimmade och blev riktigt spyfärdig. Så dagen har spenderats i soffan, sovades och kollat på tv. Har inte kunnat resa mig utan att allt snurrat. Nu mår jag däremot bra igen, tror att det var en av tabletterna jag reagerade så starkt på.

Ska snart ta mig in i duschen, får se hur det går med handen haha. Men imorn blir det nog skola skulle jag tro, för den tabletten tänker jag inte ta igen, även fast den hjälpte riktigt bra mot smärtan.
Hade bra så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Nea

SV: Yey, tack för svar! :DD Om du har tid - in på msn - måste fråga en sak! :DD Krya på din hand förresten! <3

2011-09-14 @ 20:54:27
URL: http://neiaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0