MITT "HÄSTLIV"

Hejsan! Händer inte så mycket i mitt "hästliv" för tillfället då handen är nyopererad, svårt att rida eller sånt då. Men tänkte höra med Annica om hon vill ta en körtur med Lisen i helgen, då behöver jag ju inte göra mer än att pussa på dom saknade hästarna!

Skolan rullar väll på, eller nåt. Tänkte göra lite som Sandra, här skriver jag om saker som är hästrelaterat och på min blogg skriver jag om lite allt möjligt, mitt liv, lite mer "privat" eller vad man ska säga. Tänkte prova så ett tag så får vi se hur det blir!

En del minnen gör för ont.


Kommentarer
Postat av: Ronja

SV: Ja visst e de söta ;)

2011-09-16 @ 13:51:09
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0