MOTIVATION

Goddag kära vänner. Livet går upp och ner men just nu känner jag mig ganska motiverad. Imorn ska jag busa med Nattis, sen ska jag, Sandra och Sanna förmodligen köra Lisen på gärdet, det ska bli skoj. Sen ska ju Sandra få hoppa Mr Fjord också, ska bli spännande att se! Måste medge att jag är lite avis hihi. Men snart ska jag hoppa Lisen med Sanna som tränare, kan bli hårt. 

Just nu sitter jag och gömmer mig på mitt rum ..  Det är folk här som river upp golvet i v-rummet, jag vågar inte gå ner. Fegis, jag vet, men nu är det tyst så funderar på om dom är borta, börjar bli lite små hungrig dessutom.

Vi får väll se om jag tar modet till mig och tar mig ner!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv; Inte jag heller, den verkar bra ! :D

2011-09-01 @ 15:08:26
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0