NYTT INKÖP

Var en sväng till Hööks med mamma, riktigt skönt att komma iväg lite! Eller ja, först besökte vi Granngården, tänkte kolla på väst men hittade inget bra. Åkte vidare till Tll Häst för att se om dom kunde göra något åt mitt ledrep som är trasigt, men nä. Sen till hööks, kollade på ridväst där också, den 15 Oktober kommer det in nya så då får jag ta mig dit igen!
Köpte iaf en karbinhake till mitt ledrep så kanske jag kan få börja använda det igen, sen köpte jag en ny tröja, det behövde min stallgarderob!

Innan vi åkte dit var vi förbi stallet och hämtade "lönen" efter att jag och Sandra mockat åt Annsofie, 400 kr på Hööks, inte helt fel!
Den kostade 299 kr, väldigt skön!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men åh varför träffa jag inte dej då ): Var också där och letade runt xD

2011-09-07 @ 20:33:14
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0