SABBATSÅR

Nu är det som gott som bestämt, sabbatsår blir det för min del. Pratade med syo idag och hon skulle börja fixa med detta. Så nu är den stora frågan vad det blir för praktik plats ..

Det här är en stor lättnad för min del. Det känns jätte konstigt, jag menar, skolan har ju varit en del av ens liv sen man var typ 6 år.
Så imorn ska jag dra iväg till stallet, eftersom att det inte är någon skola för min del har jag hela dagen på mig, jätte skönt! 

Nä jag kan inte beskriva med ord vad jag känner just nu. Men det bästa sättet är med ett enda ord. Lättad.





Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va skönt det hade varit, jag tror jag dör snart ..

2011-09-28 @ 21:48:59
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0