SKOLKARE ?

Hejsan. Just nu är humöret inte på topp. Fick för ett tag sen veta av en i klassen att en av lärarna sagt högt inför klassen under en lektion att hon tror att jag skolkar. Känns ju jätte roligt, hrm, eller inte. 

Känns så tråkigt när jag kämpar som en tok med mig själv för att hitta styrkan att klara av det som går emot, och sen få veta att någon tror något sånt. Fast jag är mest rädd. Jag vill inte att klassen ska dömma mig utan att veta hur det ligger till på riktigt.

Nu sitter jag i varje fall hemma, vaknade med nästan 39 graders feber igen, men som nu är borta. Min plan är att ta mig till stallet senare så jag får le lite igen. 

Jag funderar på om jag ska skulle ta mig tid att skriva ett åsikts inlägg om något någon dag, men då vill jag veta om ni skulle tycka det vore intressant? Känns onödigt att lägga ner massa tid på något om det inte är någon som vill läsa. Så vill ni ha ett åsiktsinlägg? Och om vad isåfall?

Hoppas ni har det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0